Free Publicity Abonnement

Het Free Publicity-abonnement – Mijn persoonlijke aanbod voor jou!

Effectieve pr voor een vast bedrag per maand

Het freepublicity-abonnement is een uitkomst voor de leiding van kleine en middelgrote organisaties die pr op niveau nodig hebben, maar er zelf geen tijd of kennis voor hebben, en die zeker geen pr-manager in dienst willen nemen.

Bekijk hier resultaten van een effectieve pr-aanpak

Het probleem

Ondernemers zoals jij, heel ervaren of maar net begonnen, zijn over het algemeen specialisten in hun vak. Ze weten alles over metaalbewerking, belastingrecht, logistiek, hrm & organisatieadvies, software, catering, noem maar op. En voor hun financiële zaken hebben ze een boekhouder of accountant. Voor de rest focussen ze zich op het zo goed mogelijk bedienen van hun klanten.

Een enkele keer hebben ze wat nodig voor reclame. Een nieuwe site, een folder, een advertentie of het beletteren van hun bedrijfsauto. Wanneer dit het geval is, gaan ze naar hun lokale reclamebureau. Hier is natuurlijk niets mis mee, totdat er strategische vraagstukken op tafel komen. Ontwerpers en tekstschrijvers kunnen er wel over meepraten, maar zijn er geen specialist in.

  • “We leunen op ons netwerk voor nieuw werk, maar de laatste tijd stagneert de omzet.”
  • “We hebben een nieuw product bedacht, maar wat is de beste manier om het te lanceren?”
  • “Onze communicatie is organisch gegroeid en er zit weinig lijn in.”
  • “Er liggen kansen voor onze firma in een nieuwe markt, maar hoe pak ik dat aan?”
  • “Onze marketing heeft dringend nieuwe impulsen nodig, maar hoe?”
  • “We doen niets aan digitale pr, daar moeten we eindelijk eens mee aan de slag!”

De oplossing

Je hebt er weleens aan gedacht om op zoek te gaan naar advies op het gebied van pr. Maar hoe beoordeel je of iemand daar daadwerkelijk verstand van heeft? En hoe kom je aan zo iemand? En wat kost dat allemaal wel niet?

Erger nog is dat de meeste echte marketeers óf alleen fulltime te krijgen zijn, óf alleen voor een peperduur project op de korte termijn óf alleen voor een fors uurtarief. En hoe relateer je dat dan aan de opbrengst?

Ons abonnement lost deze problemen (en meer) op:

  • door de tijd te nemen voor de juiste verbeteringen, twaalf maanden lang
  • zodat de organisatie die verbeteringen echt kan borgen
  • zodat er ruimte is voor voortschrijdend inzicht
  • omdat er vertrouwen ontstaat en veel kleine verbeteringen snel uitgevoerd worden
  • door de tegenstelling tussen adviseur en klant weg te nemen die ontstaat door een lopende rekening
  • door de onzekerheid over de kosten weg te nemen, die zijn elke maand hetzelfde

Kortom, adviseur en opdrachtgever krijgen werkelijk hetzelfde doel: van het project/de branding/het nieuwe product een succes maken!

Deze service is uniek

Pr-support in abonnementsvorm is op zich al vrij bijzonder, maar enkele kenmerken maken deze service echt uniek:

  • ik adviseer over de gehele breedte van communicatie en public relations, geen vraag is te gek, geen middel blijft onbenut
  • alle kennis en tools die ingezet worden tijdens het traject draag ik aan jou of je organisatie over, dus geen afhankelijkheid
  • ik werk volstrekt transparant en heb geen voorkeuren voor externe leveranciers of middelen anders dan de prijs-kwaliteitverhouding
  • je kunt me bellen, appen of mailen wanneer je wilt, ik doe niet aan kantooruren
  • we spreken af op locaties die voor ons allebei handig zijn, en ik hou zeker geen werkplek op jouw kantoor bezet
  • ik schakel mee op als de marketing extra aandacht behoeft, en loop niet te drukken als jij even de handen vol hebt

Dichter bij een eigen pr-manager op de loonlijst kun je niet komen. En voor een fractie van de salariskosten krijg je ‘the next best thing’!

Bekijk hier resultaten van een effectieve pr-aanpak