Werkwijze

DelanoPR maakt gebruik van Big Brand Moments. Dit Big Brand Moments-model is het enige managementmodel dat speciaal voor marketingcommunicatie is ontwikkeld. Het model ziet in een jaar tijd zeven momenten om de media in te gaan (en daarnaast de marketing te doen) als dé manier om te zorgen dat uw mkb-bedrijf steeds zichtbaarder wordt.

DelanoPR experimenteerde en kwam tot de conclusie dat het werken met Big Brand Moments diverse voordelen heeft:

  • u versterkt uw propositie naar de markt
  • u verbetert de naamsbekendheid en de verkoopresultaten
  • u werkt planmatig naar een einddoel
  • u verdeelt uw marketingcommunicatiebudget over twaalf maanden
  • u stimuleert teambuilding in uw projectteam
  • u verbetert het werkproces

Om uw marketing en juiste branding een boost te geven, is ons pr-abonnement bij uitstek de geschikte aanpak. We gaan hiermee een jaar lang met eerder geformuleerde Big Brand Moments de media in.

Ontdek hier alles over ons pr-abonnement.

Tijdens een klankbordsessie gaan we om tafel. We zetten tijdens de meeting de meest passende media op een rij waarop we ons met uw bedrijf gaan richten. Inhoudelijk bepalen we wat we in het eerste persbericht willen plaatsen. Na afloop van deze meeting hebben we de potentiële insteken voor uw zeven Big Brand Moments op papier die passen bij de media die zich op uw doelgroep richten.

Spar met onze pr-goeroe