Geeft strategisch inzicht
Irving Vorster heeft als passie om vrouwen er veel beter uit te laten zien. Ontdek hieronder meer over hem.
-Wie bent u?
Mijn naam is Irving Vorster en mijn missie is om vrouwen er veel beter uit te laten zien door het ontwerpen van geweldige kledingstukken voor hen. Oftewel: ik ben een modeontwerper.
– Wie zijn uw klanten?
Mijn klanten zijn vrouwen en B2B-corporateorganisaties die graag willen dat hun staf er geweldig uitziet. Hiervoor ontwerp ik kleding. Eerder deed ik dit voor het Beatrix Theater in Utrecht.
-Welke drie woorden schieten u te binnen als u denkt aan Jennifer Delano?
Actie en high achiever (voorbeeld van pr), competitief.
-Waar kennen wij elkaar van?
Van een stylingopdracht voor het magazine Vriendin.
-Waarom zou u kiezen voor pr?
Het maakt je merk zichtbaar.
-Wat levert pr op?
Bekendheid en dit levert weer verkoop op.
-Welk aspect van pr vindt u het meest waardevol?
Persberichten en hiermee de (vak)media halen.
-Waarom zou u DelanoPR aanbevelen bij uw relaties?
Zij is proactief en legt snel connecties (verbinder) en geeft je strategisch inzicht.
Meer over Irving Vorster en zijn werk: www.irvinx.com.
Hieronder één van de fashionprojecten van Irving Vorster.
Mail uw reactie