Blogs

Op drie manieren meer business dankzij het VCP-model

Blog 2 oktober 2018

Afgelopen kwartaal kwam ik tijdens een training het VCP-model tegen. Het staat voor ‘visibility + credibility = profitability’. Het is…

Read More

U bent nooit écht voorbereid

Blog, Persoonlijke noot 25 juli 2018

Deze maand reisde ik af naar Maastricht. Om mee te doen aan de Spartan Race. Een fantastisch idee van maanden…

Read More

Enthousiast, motiverend en gepassioneerd

Over DelanoPR 18 juli 2018

Marjan Kloos is duurzaamheidsadviseur. Ontdek hieronder meer over haar. – Wie bent u? Mijn naam is Marjan Kloos. – Wat…

Read More

Inspirerend, reuring, vakvrouw

Over DelanoPR 11 juli 2018

Henrica de Vries is een fulltime marketing- en communicatieadviseur. Ontdek hier meer over haar. – Wie bent u? Mijn naam…

Read More

4,5 miljoen euro aan pr-waarde voor Bavaria

Blog 4 juli 2018

Tijdens het Media Insights Event werd de case ‘carnavalvrij’ besproken. Het doel was om vrij te krijgen tijdens carnaval en…

Read More

Branchevervaging in de marketing- en communicatiewereld

Blog 25 juni 2018

Hoe denkt u dat de branchevervaging invloed krijgt op het public-relationsvakgebied in Nederland de komende jaren? Branchevervaging is een groot…

Read More

duurzaamheid en pr

Blog 19 juni 2018

Hoe denkt u over de trend van duurzaamheid en de invloed hiervan op het public-relationsvakgebied in Nederland de komende jaren?…

Read More

Hoe bouwen wij een pr-strategie op?

Blog 12 juni 2018

Ons businessmodel bestaat eigenlijk puur uit het genereren van media-aandacht. Dit is positieve aandacht. Hiervoor wordt vaak een strategie uitgestippeld…

Read More

Ontwikkelingen in de pr

Blog 5 juni 2018

Welke trends, ontwikkelingen en verschuivingen waren er de afgelopen jaren zichtbaar binnen het public-relationsvakgebied? Een verandering die mij persoonlijk erg…

Read More