Blogs

27 okt

ClipTalk17 – free publicity-kansen

Nieuws

Het was weer een mooie en goede bijeenkomst. Met de verantwoordelijke mensen voor pr van het Nederlands Film Festival en Tony’s ‘s Chocolonely en een contentmarketeer. Het meten van bereik, zowel online als offline, wordt steeds breder gedaan. Met logoherkenning en herkenning van personen kan het steeds beter – het meten van publiciteit en zichtbaarheid. Er wordt nu ook een verschil gemaakt in het meten tussen owned en earned media. Uw eigen site die een blog online zet is natuurlijk minder belangrijk dan iemand anders die over u blogt.

Het heeft mij in ieder geval weer op een nieuw idee gebracht. Nieuws maken kan al langer door het doen van onderzoek. Zo bracht ik een keer onderzoek naar buiten over zelfsturing (https://delanopr.nl/pr-account-zelfsturing-it/). Het werd gepubliceerd in diverse media. Maar een whitepaper naar buiten brengen door middel van een onderzoek op het gebied van bereik en buzz rondom een onderwerp, dat is nieuw. Meer weten? Met plezier zoeken we hier de juiste haak voor u.


Mail je reactie


Reactie
Zet de motor van zich… 19 september 2017 Tony’s Chocolonely&… 3 november 2017