Blogs

10 nov

De groei van het Nederlands Film Festival

Nieuws

Tijdens ClipTalk17 was ook Astrid van den Berg aanwezig om te vertellen over het Nederlands Film Festival. Haar doel is partners te binden met films van eigen bodem. Verder wil het Nederlands Film Festival zich inzetten voor de ontwikkeling van vernieuwing en kwaliteit van de Nederlandse film in de breedste zin. Daarbij willen zij filmmakers inspireren en ondersteunen, talent ontdekken en begeleiden, en de Nederlandse film verbinden met een zo groot mogelijk publiek.

Dat is een hele mond vol, met verschillende doelgroepen (professionals, maar ook bezoekers), variërend van 4 tot 80 jaar oud. Om sponsoren wat meer te bieden dan een jaarlijks event, worden er het gehele jaar door activiteiten georganiseerd. Hierdoor kan het Nederlands Film Festival het gehele jaar verhalen vertellen. Daarnaast worden er partnerships afgesloten om bereik te creëren. Bijvoorbeeld met Vice. Hierdoor wordt er educatie gegeven aan talenten. Vice is blij met de content en kijkers van Vice zijn weer doelgroep van het Nederlands Film Festival. Qua zichtbaarheid helpt het natuurlijk dat er veel BN’ers zijn op het festival, van wie de foto’s nog heel vaak worden gebruikt.

Meer informatie over het Nederlands Film Festival: https://www.filmfestival.nl/publiek/.


Mail je reactie


Reactie
Tony’s Chocolonely&… 3 november 2017 Contentmarketing als … 17 november 2017