Blogs

09 dec

Eén keer in de media is hetzelfde als géén keer in de media

Nieuws

Kent u ze? Die ondernemer die nog steeds pocht met die nominatie of ondernemersprijs van 5 jaar geleden? Of die ondernemer met een bijna vergeelde publicatie aan de wand? Dit zijn voorbeelden van de typische ”één keer in de media is hetzelfde als géén keer in de media”. Met een publicatie van 5 jaar geleden is het niet mogelijk uw zichtbaarheid te vergroten. Daar is veel meer voor nodig. Vandaar de titel: Eén keer in de media is hetzelfde als géén keer in de media.

Echte PR werkt als de motor van de marketingmachine. Zorgt voor regelmatige media-aandacht. Periodieke PR en daarmee doorlopende zichtbaarheid en publiciteit. Elke zes à zeven weken de media in met uw Big Brand Moment. Daarbij is het van belang om te monitoren op uw onderwerpen. Zodat u weet wat er speelt in uw branche. Maar ook om de journalisten te leren kennen die van belang zijn in uw vak. Als laatste liggen er kansen om waar mogelijk te reageren op interessante oproepen van journalisten. In dit Ebook leggen wij deze 3 manieren van in het nieuws komen nog een keer uit: https://delanopr.nl/ontdek-wat-de-drie-manieren-zijn-om-in-het-nieuws-te-komen/.


Mail je reactie


Reactie
Pr-Account: Holland T… 21 november 2019 Ontdek samen met Dela… 10 december 2019

IK WIL AAN DE SLAG MET PR!