Blogs

12 jun

Hoe bouwen wij een pr-strategie op?

Blog

Ons businessmodel bestaat eigenlijk puur uit het genereren van media-aandacht. Dit is positieve aandacht. Hiervoor wordt vaak een strategie uitgestippeld om bijvoorbeeld de media in te zetten bij het nastreven van bedrijfs- of organisatiedoelstellingen. Organisaties komen bij ons met hun marketingstrategie en zoeken hier nog een stuk pr bij. Wij gaan hier dan mee aan de slag. Samen op zoek naar de beste kanalen en deze contacteren, gebruikmaken van connecties en opbouwen van een netwerk zijn hierbij erg belangrijk. Wij doen niet aan online adverteren, dus bijvoorbeeld geen influencercampagnes. Wanneer organisaties die bij ons aankloppen dit ook zoeken, schakelen wij andere bureaus in waar wij nauw contact mee hebben.

Welke trends en ontwikkelingen zijn op dit moment zichtbaar en worden nu het meest gebruikt binnen het public-relationsvakgebied in Nederland?

De trend van video is nu erg belangrijk en gaat steeds belangrijker worden. Visualisering is iets dat nu heel erg speelt, ik noemde vaker dat beeldmateriaal key is.


Mail je reactie


Reactie
Ontwikkelingen in de … 5 juni 2018 duurzaamheid en pr 19 juni 2018