PR Account: AfspraakFabriek
De AfspraakFabriek is opgezet door Jan Bons en Heike van der Woerd, met als doel bedrijven te helpen om meer te halen uit cold calling. Ze hebben het bedrijf opgezet omdat zij geloven dat de combinatie (koud) bellen en persoonlijk contact de juiste manier is om zaken met elkaar te doen. Oprichter Jan Bons: “Mensen gunnen het mensen, maar daarvoor moet je wel eerst aan tafel komen. Cold calling is hiervoor een veelgebruikte methode en we zien mogelijkheden om daar veel meer succes mee te behalen.” Tijdens een eerste zogenoemde open beldag kregen alle kandidaten tips & tricks om meer uit verkoopgesprekken te halen. Daarna werd er een dag lang gebeld en van elkaar geleerd. Het leverde bijna honderd afspraken op met een potentiële omzetwaarde van 1.443.000 euro voor het mkb.
DelanoPR vertaalde het resultaat van de eerste open beldag naar een persbericht. De pitch richting de lokale media leverde een handvol publicaties op. AmersfoortNu, Ede Stad, Google News, Nu Actueel, Nujij en Bing Nieuws pakten het nieuws op. In samenwerking met marketeer Kenneth Nieuweboer werden verschillende mailings georganiseerd. Het doel is om de open beldag een terugkomend event te laten worden.
De huidige publiciteit van AfspraakFabriek ontdekken?
Ga naar: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.970522833034694.1073741843.225558094197842&type=3
Meer over AfspraakFabriek ontdekken?
Ga nu naar: http://www.afspraakfabriek.nl
Mail uw reactie