Pr-account: De Betteld
In 1972 was vakantiepark De Betteld in Zelhem nog grotendeels een weiland met koeien. Nu, 45 jaar later, is het een centrum van 21 hectare met zo’n 150.000 overnachtingen per jaar. Het gehele jaar door worden er events voor jong en oud georganiseerd door het eigen team of partners. De afgelopen tijd zijn er 3 centra bijgekomen: in Amerongen, Doorn en Cadzand. Hiermee is De Betteld uitgegroeid tot de grootste christelijke aanbieder van vakanties en conferenties van Europa. Oprichter Gerhard Hobelman vertelt: “Het belangrijkste is dat – naast een prettige overnachting – mensen de kans krijgen elkaar en God te ontmoeten. Dat is waarom we hier als familiebedrijf onze schouders onder hebben gezet.”
DelanoPR organiseerde de mediapitch rondom de succesvolle groei en organiseerde daarmee publiciteit op lokale media en een uitgebreid interview in het Financieele Dagblad. Daarnaast mocht de oprichter van De Betteld aanschuiven bij BNR voor een live-interview. Gerhard Hobelman: “Jennifer heeft voor De Betteld een pr-actie opgezet. Dat was op Prinsjesdag 2017. Daarbij kwam mijn foto en bericht op de homepage van het FD een halve dag te staan naast die van koning Willem Alexander en koningin Maxima. Dat gaf het geheel een mooi gouden randje.”
De huidige publiciteit van De Betteld ontdekken?
Ga naar: https://www.facebook.com/pg/DelanoPR/photos/?tab=album&album_id=1520650558021916
Meer over De Betteld ontdekken?
Ga nu naar: http://www.betteld.nl/
Mail uw reactie